Przymierz pralkę przed zakupem dzięki technologii AR od Bosch

Czas czytania 1 minut
Przy zakupie sprzętu AGD ważne są nie tylko funkcje, ale też design urządzenia. Aby ułatwić dobór najlepszej, a przy okazji najładniejszej pralki i suszarki bębnowej Bosch stworzył aplikację, dzięki której będziesz mógł przymierzyć dowolny model do swojej łazienki lub pralni. Jak to możliwe?
Przymierz pralkę przed zakupem dzięki technologii AR od Bosch
Czas czytania 1 minut
Przy zakupie sprzętu AGD ważne są nie tylko funkcje, ale też design urządzenia. Aby ułatwić dobór najlepszej, a przy okazji najładniejszej pralki i suszarki bębnowej Bosch stworzył aplikację, dzięki której będziesz mógł przymierzyć dowolny model do swojej łazienki lub pralni. Jak to możliwe?

Wirtualna pralka w Twojej łazience

Rozszerzona rzeczywistość (ang. augmented reality) pozwala łączyć obrazy ze świata zewnętrznego z elementami wirtualnymi, stworzonymi w 100% przez technologię informatyczną. Właśnie taką funkcjonalność oferuje od niedawna marka Bosch, umożliwiając swoim klientom „przymierzenie” pralki lub suszarki przed dokonaniem zakupu. Wystarczy stanąć w swojej łazience ze smartfonem w dłoni i skierować aparat w miejsce, gdzie ma stanąć nowa pralka. Po chwili na ekranie pojawi się wizualizacja urządzenia w pomieszczeniu.

Dzięki trójwymiarowemu modelowi pralki można sprawdzić, czy jej design współgra z wystrojem pomieszczenia, ale nie tylko. Wirtualny sprzęt zachowuje swoje rzeczywiste wymiary, dlatego od razu zobaczysz, czy zlicuje się z zabudową, zmieści w wąskiej przestrzeni i nie będzie zbyt przytłaczający dla Twojej łazienki. Trzeba przyznać, że rozwiązanie Boscha sprawdza się całkiem nieźle – obraz ładuje się w kilka sekund, a pralka precyzyjnie wskakuje we wnękę lub ustawia się przy ścianie.

Rozszerzona rzeczywistość Like a Bosch

Nowa kampania Boscha ma jednak stary, dobrze rozpoznawalny akcent. Towarzyszą jej banery z hasłem #LikeABosch, pod którym producent promuje swoje urządzenia od dobrych kilku lat. Na ten moment, wizualizacje dostępne są dla wybranych modeli pralek i suszarek Bosch. W sklepie producenta są one oznaczone symbolem strzałki z napisem „Virtual view”. Oprócz samej możliwości ustawienia urządzenia w swoim domu, zobaczymy też dokładne wymiary, widok 3D i animację otwierania drzwiczek pralki.

Zdaniem producenta, taka funkcjonalność przyciągnie zainteresowanie konsumentów i pozwoli na stworzenie więzi pomiędzy marką a jej klientami, zwłaszcza tymi potencjalnymi.

Wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości w kampanii pralek i suszarek marki Bosch jest doskonałym przykładem na to, jak zaawansowane technologie mogą skutecznie kreować doświadczenia na ścieżce zakupowej klientów dużego AGD. W BSH nie tylko obserwujemy trendy marketingowe, ale również je aktywnie współtworzymy. Poprzez innowacyjne sposoby komunikacji w Digital Marketingu pozwalamy użytkownikom wirtualnie zbudować percepcję naszych urządzeń, aby po zakupie sami mogli doświadczyć ich wysokiej jakości, nowoczesnych rozwiązań technologicznych oraz precyzji wykonania. Sądzę, że jest to kierunek, w którym będzie w najbliższych latach rozwijać się branża. – mówi Paweł Zieliński, Manager ds. e-marketingu i e-commerce, odpowiedzialny za wdrożenie projektu.

Źródło: https://www.bosch-home.pl/prasa/pressrelease-11008#main-content

Od niemal 4 lat testuję urządzenia, piszę recenzje oraz tworzę poradniki ułatwiające wybór i korzystanie ze sprzętów AGD. Mam na koncie współprace z największymi producentami AGD, jak Bosch, Siemens, De’Longhi, Hisense i Braun. Lubię proste rozwiązania i nowoczesne technologie, które realnie ułatwiają życie – to właśnie o nich najchętniej opowiadam. Cenię marki AGD, które biorą odpowiedzialność za swój sprzęt, również ten zużyty. Nie wiesz, gdzie wyrzucić elektrośmieci? Chętnie podpowiem!
Przejdź do
Click outside to hide the comparison bar
Compare